VÁNOČNÍ AKCE - zvýhodněné ceny a poštovné zdarma
SLEVA ZDE (akce jen pro stálé zákazníky)
☰ Menu

Redaktoři Playboy jsou stálými zákazníky Elixirman, to je ta nejlepší recenze

Často můžeme setkat s tím, že na stránkách obchodníků jsou prezentované přípravky na podporu erekce, které jsou často vykresleny jako zázračné a účinné, tím, že ho na dané stránce chválí velké množství lidí. Toto je nejčastější TRIK, kde se využívá anonymního hodnocení k nabuzení dojmu, že daný přípravek ja právě proto kvalitní. Hodnocení je u lidí nezřídka jedním z hlavních parametrů ovlivňující nákupní chování a to jak vnímají produkt. Věřte, že farmaceutické firmy to moc dobře vědí. Říká majitel Michal Mrhač (alias Claudio Depeyrac) úspěšný český spisovatel a majitel firmy Elixirman, jehož firma již od začátku začala garantovat, že hodnocení na stránkách pochází od skutečnych zákazníků (jediná firma v ČR) 

Elixirman má nejvyšší počet v ČR) ze všech přípravků na erekci a doporučují jej  redaktoři prestižního časopisu Playboy. 

(VIDEO) JAKÁ BYLA REAKCE MUŽŮ, KTEŘÍ VYZKOUŠELI ELIXIRMAN? JEDINÝ PŘÍPRAVEK V ČR S GARANCÍ HODNOCENÍ.

 

(celý rozhovor pro ČASOPIS PLAYBOY 3/2020 níže)

 

Život spisovatele, který vylepšuje mužům vzpomínky

Úspěšný český spisovatel Michal Mrhač (Claudio Deperac) je majitel firmy Elixirman, rozhovor vyšel v březnu / 2020.

 

„Tak, jako je v křesťanství nejvyšší morální autorita Papež,  jsem já největší morální autorita na erekci v České republice.“  Těmito slovy otevírá rozhovor muž, kterého si Playboy všiml, když se na sítích objevilo video, kde jako novoroční dárek věnoval náhodně potkanému bezdomovci vstup do vyhlášeného pražského bordelu. Účet za takovou kratochvíli, kterou mu mohla většina bezdomovců jen závidět, se vyšplhal nakonec na částku 25 tisíc za večer.

 

Playboy je duší rebel, proto jsme vyzpovídali člověka, který většinu času tráví tím, že přejíždí mezi pražskými hotely a nechává tam svým zákazníkům na recepcích balíčky. Hotely pak do rána žijí svým životem, že by i zdi mohly vyprávět. Pokud Vám náhodou přidělí pokoj na stejném patře, modlete se, aby v hotelu moc nevrzal nábytek.

 

Budete se cítit jako puberťák nad tátovou sbírkou porno časopisů

Líbivá hodnocení psaná na počítačové klávesnici… taková si na své stránky může napsat kde jaká firma a vydávat je, že jsou od skutečných zákazníků. Stačí k tomu překvapivě jedna věc, pod každé to hodnocení se jinak podepsat…Něco jiného než napsat pár vět na počítači je ale natočit video, to už je mnohem autentičtější, znáte hlas, obličej a další souvislosti v celém příběhu. Říká Michal Mrhač, majitel firmy Elixirman. 

 

PLAYBOY: Proto jste pár dní po Silvestru na Hlavním nádraží nabídnul bezdomovci, že mu zaplatíte tolik žen, kolik zvládne, a celkem za něj utratil okolo 25 tis?

 

Michal (Elixirman): ANO, tento nápad jsem měl v hlavě rok a půl a souvisí s tím, co chceme přinášet lidem, kteří nás sledují. A také je to určité vymezení se vůči klasickým reklamám točeným ve studiích s věčně usmívajícími se herci.

 

Playboy: Kolik žen za večer stihl? 

 

Michal (Elixirman): Celkem šest žen, a to jsme ho museli už brzdit. 

 

Nejpravdivější reklama na erekci: Bezdomovec v Praze vyzkoušel Elixirman

PLAYBOY: Podmínkou bylo, aby si vzal jednu vaši tabletu Elixirman. Čekal jste, že člověk bez domova, který pravděpodobně není úplně v ideální fyzické kondici, zvládne 6 žen za večer?

 

Michal (Elixirman): Přiznám se, že čekal, okolo pěti určitě. Vím na sobě a svých zákaznících, co východní medicína dokáže.

 

PLAYBOY: Nešlo asi úplně o pomoc v nouzi, plánoval jste tím zviditelnění vaší značky?

 

Michal (Elixirman): Dneska je reklama součástí všeho, i žena, která si koupí hezkou sukni nebo halenku, dělá sobě přímo či nepřímo reklamu, aby získala lepší práci, nebo ji někdo vydržoval. Takže se těmito otázkami už ani nezabývám. To, co jediné řeším je, jak moc upřímná ta reklama bude. Buď jako velké farmaceutické firmy dáte peníze nějakému doktorovi, nebo hercovi, nebo půjdete mezi běžné a ukážete pro kontrast jak daný výrobek obstojí v praxi. Běžný člověk Vám potvrdí nebo vyvrátí, jestli to je opravdu tak dobré. U herců a doktorů k takovému rozuzlení dospějete těžko, protože ti mají smlouvu a peníze za to, že něco propagují.

 

 

Popsal jsem triky farmaceutických firem

 

PLAYBOY: Takže dochází často ke koupi pozitivního ohlasu?

 

Michal (Elixirman): Ano, recenze a hodnocení si firmy napíšou samy, a pak je vydávají za zákaznické reference. Doktoři a herci, co vystupují v reklamách na dané produkty, to je naučená písnička, jinak by jim firmy nic nedaly. Jsou za to placení. V případě doktorů je to neetické, ale děje se tak. Když jde o přípravky na erekci, tak známá tvář z výše popsaného důvodu není zárukou funkčnosti. Frustrovaných lidí, kteří to už na vlastní kůži poznali je hodně, proto pak video s bezdomovcem může působit jako prozření, na které si někdo může ukazovat, autentické video je ale ta nejupřímnější forma reklamy, která není zvykem.

 

PLAYBOY: Není to spíše tím, že autentické video nemá tolik střihů a proto je celkově příběh delší a odvysílat takovou reklamu v TV by přišlo na velké peníze?

 

Michal (Elixirman): Televize není jediné médium a když natočíte delší video, tak třeba pak v TV budete, ale ne v placeném reklamním bloku, ale zmínka o Vás a vašem produktu bude třeba jako v dnešním rozhovoru pro Playboy. V praxi to funguje tak, že spoustě firem nezbyde, než to točit s herci, protože skuteční zákazníci, kteří už vyzkoušeli ty často „zázračné produkty“ by je poslali někam.

 

Ten příběh s bezdomovcem na rozdíl od běžných reklam je upřímný. Když mi někdo řekne, že se na to koukal celé a že je to podle něj reklama, tak říkám, že to je asi hodně dobrá reklama, když se na ní vydržel koukat 30 minut. Lidé sami moc neví, co chtějí, a ani jim nepřijde zvláštní, že často dávají na doporučení někoho z reklam, kdo za to doporučení bere peníze. Musíte jím nastavit zrcadlo, což se nám daří.

 

PLAYBOY: Kdo jsou vaši zákazníci a co Vaše práce obnáší?

Michal (Elixirman): Jsou to muži, co chtějí mít hezké vzpomínky. Obnáší to být na telefonu takřka 24 hodin denně. Když máte novou známost a chcete zazářit, tak i pár hodin nebo den, než získáte náš produkt, je pro Vás nesmírně důležitých, protože to třeba může rozhodnout Vaši budoucnost, co dál tím vztahem získáte a v jaké budete pohodě. Pracovní doba neexistuje a je všechno hodně individuální. Třeba záři mi zazvonil telefon od zákazníka Vídně, že odlétá večer na dovolenou a zapomněl si objednat. Dovezl jsem mu až tam a když jsem říkal, že mé auto spotřebuje 16 litrů benzínu na 100 km, neřešil to. Vzal si rovnou do zásoby to největší balení a zaplatil cestu.

 

PLAYBOY: Zvedáte telefony přímo vy osobně?

 

Michal (Elixirman): Ano, přímo já.

 

PLAYBOY: Jak se dá skloubit řízení firmy s tím, když Vám kdykoliv zazvoní telefon a Vy se musíme věnovat danému člověku?

 

Michal (Elixirman):  Samozřejmě spoustu věcí pak nestíháte, i firma má své cíle a plány, které jako majitel musíte zastat. Přímý kontakt se zákazníkem je ale hodně důležitý, pro nás i pro ně. Mě třeba poznají lidé už i po hlase, to pak samozřejmě působí jinak, než když voláte do firmy, která má deset operátorů. A ještě když tam voláte znovu se vymluví takovou tou klasickou frázi: „To řešil kolega, já zjistím, co se stalo,“. Pak nezavolají, nechají to celé vyšumět do ztracena. U nás všichni mluví jen se mnou, takže jednat mám přehled, protože mi pod rukama projde spousta různých případů a jednak jsem si jistější, když někdo zavolá s něčím specifickým, protože jsem se s tím už někdy setkal.

 

Velké firmy dělají největší chybu v tom, že jednou vyrostou tak, že se už zákazník dovolá jen brigádníkům, co pracují za stovku na hodinu někde v call centru a mají naučené call scripty. Erekce nejsou mobilní tarify. Pro mě jako pro zákazníka je lepší ve firmě se bavit s někým, koho vidím na jejich stránkách, protože mám jistotu, že to ten člověk myslí vážně.

 

PLAYBOY: S jakými příběhy se setkáváte?

Michal (Elixirman): Většinou těm lidem skutečně změníme život. Po dlouhých zklamáních, kdy někdy utratili i desetitisíce za různé přípravky z televizních reklam, najednou zjistí, že když něco opravdu funguje, není potřeba brát stovky tablet, a navíc ještě dlouhodobě. Tuhle strategii používají obchodníci, aby zákazníka dlouho udržovali v naivní víře ve zlepšení. A čím delší doba, tím více peněž u nich utratí. U nás koupíte nejmenší balení za 360 Kč a maximálně po druhé pilulce zjistíte, jestli to má smysl a produkt vám pomáhá. Proto také jako jediní v hodnocení garantujeme, že jsou od skutečných zákazníků a máme popsané jakým způsobem ta hodnocení získáváme. U většiny jiných produktů máte maximálně deset hodnocení, to si dokáže každý napsat sám. Vaše stránky jsou Váš majetek, nikdo ani nepozná, že to skuteční zákaznicí nepsali, když si to tam firma sama napíše.

 

PLAYBOY: Podle čeho by si měli lidé vybírat přípravky na erekci?

 

Michal (Elixirman):  Většina přípravků jsou jako nechtěné děti, nevidíte, kdo to vlastní, často se stránky zaštiťují Švýcarskem, ale tam je pouze pobočka, která následně směřuje do Holandska, Kypr, Kajmanské ostrovy apod. Vždycky říkám, že když chce někdo lidem pomáhat, tak je divné, že tam na stránkách není vidět tvář majitele, nebo že několik let mají na stránkách stále jen asi deset hodnocení. Proč pak přestala přibývat? Do určité doby jich tam přišlo deset a pak už nic? Přitom firmy díky televizním reklamám prodávají pořád velké množství svých přípravků, ale ze záhadného důvodu už nikdo z dalších zákazníků nehodnotí. Doporučil bych proto dávat na svůj instinkt.

 

PLAYBOY: Hodně se snažíte o osvětu. Proto jste také ujel přes dva tisíce kilometrů po ČR a navštívil deset zákazníků, se kterými jste udělal rozhovor na kameru?

 

Michal (Elixirman): Ano. Byli jsme první firma, která to udělala. Jak jsem už říkal, firmy si často samy píšou hodnocení, aby jejich produkt vypadal funkční a líp, než je tomu ve skutečnosti. U textu vyťukaném na klávesnici nemáte žádné originální DNA. Jedna osoba je schopná během dvaceti minut napsat deset hodnocení, to není nic složitého. Pak už se jen spoléháte na serióznost prodejce, ale celé je to často jen reklamní klam. Když však máte video, vidíte dané místo, slyšíte toho člověka, jak reaguje, a další minimálně desítku věcí, které si ten člověk na rozdíl od textů může vyhodnotit, je to více vypovídající aspekt, zejména když navštívíte zákazníky na deseti různých místech po republice a najedete okolo dvou tisíc kilometrů. Všechna videa jsou zveřejněna zde www.lepsierekce.cz

 

PLAYBOY: Podléhá mnoho mužů reklamním trikům? A jaká je podle Vás nejrizikovější skupina?

 

Michal (Elixirman): Nejrizikovější skupinou jsou muži kolem čtyřicítky a starší, je to shodou okolností také nejvíce zasažená skupina s nejrůznějšími problémy s erekcí. Tito muži podléhají často, protože tato generace jen vzdáleně ví něco o marketingu a reklamě, ve školních osnovách žádná mediální výchova nebyla. Snadno naletí, třeba na zmíněný trik s hodnocením, nebo na to, že někdo zaplatí doktorovi.

 

PLAYBOY: Co nejdivnějšího jste zažil?

Michal (Elixirman): Zoufalý muž, po kterém to chtěla dívka 6x denně, volal, že už to nestíhá, nebo pes co snědl jednu pilulku a 5 dní skákal návštěvám po nohách… Partnerka našeho zákazníka nevěděla nic o Elixirmanovi a hrozně se divila, že tohle její pes nikdy nedělal. Nejpřekvapivější byla ale starší žena, kterou opustil manžel kvůli mladší přítelkyni. Pořád ji na něm záleželo a byla tak starostlivá, aby té mladší stačil, že mu sama sháněla něco na erekci.

 

Je toho poměrně hodně, nejvíce zážitku bývá po dovolených. Jednou mi zákazník volal, že si vzal dokonce dvě pilulky najednou (dávkování je jedna tableta denně) a dopadlo tak, že s partnerkou za celý týden nešli ani jednou k moři. Byli jen v posteli na hotelu.

 

PLAYBOY: Ve videích působíte poměrně dost vážně, umíte se radovat?

 

Michal (Elixirman): Při tom, co děláme, nejde jenom o tom, aby někomu stál nebo vydržel déle, erekce má často přesah do partnerských vztahů. Pokud lidé zvolí špatně, přicházejí zbytečně o partnerky, o rodiny a někdy třeba mají psychické problémy. Těch lidí mi je líto, a to zklamání z nich už vycítíte, když Vám volají a svěřují se svým příběhem. Když člověk kupuje celá léta přípravky se super hodnoceními, které ve skutečnosti nefungují takřka nikomu, tak mi těch lidí je opravdu líto a nechrlím moc vtipy, ale spíše rázně popíšu důvody, proč jsou tolik let v bludném kruhu.

 

Radovat se ale umím, jen jsem člověk, kterému dělá radost dlouhodobá práce, takže radost ve mně zraje podobně jako víno.

 

PLAYBOY: Ještě se vrátím k tomu bezdomovci. Nenapadlo Vás, že by bylo lepší dát tomu bezdomovci 25 tis „do kapsy“ na přilepšenou, místo té „jedné kratochvíle“?

 

Michal (Elixirman): My jsme tam v onu dobu nebyli jako lidi od Červeného kříže nebo nějaká nadace, i tak jsme mu to i prezentovali. Navrhli jsme mu, že může na chvíli vypadnout z ulice a mít zážitky, na které pravděpodobně do konce života bude vzpomínat a které mu nikdo jiný nenabídne. Nejzajímavější na tom celém je, že peníze, co by jinak shrábla reklamní agentura za hezké letáčky do ordinací, jak to dělá většina farmaceutických firem, tak od nás tuto částku dostal bezdomovec v pořádném zážitkový balíčku. Tím jsme v tomto absurdně apatickém období, kde lidé kolem sebe už nevnímají, přinesli určité procitnutí, že produkty, které dokáží obstát v praktickém životě, jen ten nejupřímnější způsob reklamy, která pak dokáže měnit životy dalším lidem.

 

(VIDEO) Jaká byla reakce mužů, kteří vyzkoušeli Elixirman? Jediný přípravek v ČR s garancí hodnocení.

Nemusíte kupovat desítky či stovky tablet a čekat měsíce na zlepšení. U nás uvidíte, zda to má smysl už po první, maximálně po druhé tabletě.

 

Máte možnost také nejprve vyzkoušet 2 ks Elixirman na zkoušku za 360 kč + poštovné.

 

Elixirman doporučují také redaktoři prestižního časopisu Playboy.