Napsat o něčem, že to je skvělý prášek na erekci, že ho do doporučuje mnoho lidí a podepřít to tvrzeními opírající se o anonymní hodnocení? Stylem, kde nejde dohledat konkrétní člověk, který daný prášek údajně vyzkoušel a to hodnocení napsal? To je běžná praxe většiny obchodníků s erekcí, kteří takto lidem prezentují, jak jsou jejich prášky na erekci skvělé a funkční. Ale nezapomínejme, jsou to obchodníci.
Co o těchto lidech, kteří údaje hodnotili prášky na erekci víme? Abychom si mohli udělat obrázek, zda všechna ta hodnocení náhodou nenapsal jeden člověk, je dobré si tuto otázku položit. Známe barvu hlasu těch různých lidí? Siluety postav? Víme jakým způsobem se k tomu přípravku ten člověk dostal? Ne, neznáme vůbec nic a není možnost to ověřit a v tom je ten zakopaný pes. Někdo vyťukal na klávesnici text, který je zbaven jakýchkoliv dílčích detailů k dotváření si objektivního názoru, musíme se tedy spoléhat na prodejce, že nám nelhal a nelže. V tom případě pak nabývají na významu slova jako morální odpovědnost, ale jaká asi bude u firem, ve kterých se často sami schovávají jejich majitelé a na stránky raději dají fotky lidí stažených z internetu, než tu se svým obličejem.
Dobří lidé nemají důvod se skrývat, dobří lidé se umí postavit za své poslání, víru a svůj produkt, zejména když chtějí ostatním lidem opravdu pomoci, proto je morální odpovědnost u většiny firem s prášky na erekci nulová. Jak se dole dozvíte, nedělejte si velké ambice, že by ony zmiňované hodnocení na jejich stránkách byly pravdivé, ani když to propaguje „známý“ doktor v televizi. Vše je to promyšlený systém, na který pak navazují různé spřátelené weby takových stránek, kde jsou rovněž na ty stejné produkty psaná další pozitivní anonymní hodnocení, bez garance, bez možnosti ověření a často s dalšími vymyšlenými příběhy o tom, jak člověk, co tu stránku vlastní míval dříve problémy s erekcí.
Anonymita pomáhá lžím a nikdy nevíte proč Vám ten člověk něco radí. Můj obličej a jméno znáte, na většině stránkách ale tomu tak není. Přes 90% hodnocení na prášky na erekci jsou falešné a vlastníci takových stránek mají nulovou odpovědnost.
Právě čtete slova nejvyšší autority na prášky na erekci v ČR. Úspěšného spisovatele, Michala Mrhače (alias Claudio Depeyrac – autor úspěšné knihy Ukradený potenciál), který je majitelem firmy Elixirman. V únoru s ním dokonce udělal rozhovor prestižní časopis Playboy. V současné době vydává knihu Zlá erekce, kde jsou popsány triky prodejců s prášky na erekci.
Každý obchodník ví, že dobré hodnocení mu pomůže prášky na erekci lépe prodat a v praxi obchodníkům nic nebrání si na své stránky cokoliv hezkého napsat a někdy i předstírat a využívat, že názor poskytla jakási třetí strana („často spokojený zákazník“), který údajně jejich prášky na erekci vyzkoušel a jehož hodnocení prášků na erekci, plné pozitiv, má být jakýmsi parametrem podle kterého se mají ostatní muži řídit. Skutečně? Když si vybíráte nové boty a v obchodě, kde je prodávají, je za plentou schovaný člověk, který Vám říká, „ty boty jsou super, určitě si je kupte“. Dává Vám smysl si je pak kupovat? Anonymita pomáhá lžím a nikdy nevíte proč Vám ten člověk něco radí.
Přes 90% hodnocení na internetu jsou falešné a v lékárnách koupíte jen přípravky od farmaceutického průmyslu, který často zaplatí nějakému doktorovi peníze za to, aby daný přípravek propagoval (popsáno v knize Zlá erekce). Někteří doktoři si reklamou dnes vydělají více než svou lékařskou praxí, i když podle zákona doktoři mají propagaci zakázanou. Peníze jsou ovšem lákavé a obcházejí to (více v knize Zlá erekce).
Uvedené omezení plyne přímo z nařízení Evropské parlamentu a Rady (ES) č. 1924/2006, o výživových a zdravotních tvrzeních týkajících se potravin, konkrétně z jeho článku 12 písm. c), který stanoví, že nejsou přípustná zdravotní tvrzení,„která odkazují na doporučení jednotlivých lékařů nebo dalších odborníků ve zdravotnictví a sdružení“.
1) Nízký počet hodnocení (zpravidla maximálně deset)
Na trhu s erekcí většina firem podniká 5 a více let, jak je možné, že tyto firmy mají tak málo hodnocení? Většinou proto, že si je na své stránky napsali sami.
2) Není uvedeno kde a jakým způsobem tato hodnocení získali:
Firmy se tomuto tématu vyhýbají, prostě napíšou, že to je anonymní a tím čekají, že celá věc utichne. Není však přirozený vývoj, aby firma měla deset hodnocení, podnikala dalších několik let a pořád na jejich stránkách byla ta samá hodnocení jako před lety. Je vidět, že do nich někdo zasahuje uměle,
3) Nemají žádnou přesvědčivou garanci, že hodnocení jsou pravdivá:
Firmy odmítají garantovat a dát možnost průkazně ověřit, že hodnocení na jejich stránkách pochází od lidí, kteří jejich produkt vyzkoušeli.
4) Nabízejí garanci vrácení peněz, která ve skutečnosti znamená, že musíte vrátit celé nerozbalené balení (více zde):
Píšou jak svému produktu věří, že si můžete vyzkoušet jejich kvalitu a že Vám dají garanci na vrácení peněz. Když zboží chcete vrátit, přepojí Vás na člověka, co Vám řekne, že v obchodních podmínkách je napsáno, že zboží musí být vráceno kompletní a neporušené – v praxi to znamená, že takové zboží můžete vrátit, jen když ho nevyzkoušíte a tedy až zjistíte, že je k ničemu, už není zboží kompletní a tím záruka na vrácení padá. To je „seriózní garance“ velkých farmaceutických firem“.
Informoval jsem české muže o vymyšlených recenzích a také vytvořil vzdělávací videa. Pomohl jsem tisícům mužům v ČR, a napsal o mě dokonce prestižní časopis Playboy, jehož majitelé jsou také mými zákazníky. To je ta nejlepší reference pro Elixirman.
Elixirman je jediný skutečnými zákazníky doporučované prášky na erekci. Jako jediná firma máme garanci, že čtete hodnocení pocházejí od skutečných zákazníků (chci přečíst 160 hodnocení) Osobně jsem přímo ujel 2000 Km po České republice a navštívil osobně zákazníky s kamerou, abyste viděli autentické reakce. V jaké firmě toto uvidíte? V té, kde majiteli záleží na svých zákaznících.
Máte možnost také nejprve vyzkoušet 2 ks Elixirman na zkoušku za 360 kč + poštovné.